Monday, August 5, 2013

Our family gaths and getaways....


About a month to come,
Kami bertujuh nak cuti2 (In sha Allah)...
We were there bout 6 days....

Huhhh, I, Puan planner 
haruslah buat plan sebaik2 nya....
Bawak mak abh kan.....
Must perfect....!!

So true, I planned since a year ago....
Believe it....
But just recently I got
company yang I blh tolerate
tuk pengangkutan kami kat sane
Some more, it was suggested by many bloggers...
They've been contacted
And they made a fast reply to me....
Good job!
As a result I sgt puas hati!!!!
Dengn quo yang sgt jauh rendah compared to others...

Hotel lak cam biase 
I kan wat experiment thru my fave 3 sites...
Agoda, AsiaRooms and Expedia...
After went thru,
de 2 hotel yang kami berkenan
And berpadanan ngan keramaian kami nie....

Just to share,
 I mmg suke wat plan sendiri...
Kurang suka pakai agent...bukan tak suka ye,
tapi kurang suke coz I'd save for thousands
dengan plan I sendiri....
But.......bnyk research la I kene wat....

Tapi kannn....
Certain places yang I kene pakai agent...
But, they are soon to be visited....
Let's roll with this 1 first....
Let's fly again mak, abah and siblings....



pix source : google

No comments: