Tuesday, September 10, 2013

The Master's Sun


I tengah layan 2 cite yang tgh fofular kat Korea skang....(ni sume adik Iols nye pasal la ni.....she encourages me to watch 'em all)..but honestly, I ckp kedua-duanya sgt200x best....tak rugi tgk peeps....(this msg to those yang gile Korea je ye!!!) First and foremost, iols tell uols pasal cite The Master's Sun dulu yer...next post I share my other watching with uols...

~The Master's Sun tajuk nye~

Mula2 macam takut jugak nak tgk tapi layankan aje...huhuhu...ye la cite nye membabitkan ghosts....da la time layan sume eps ni Mr. H outstation....so, perasaan untuk rase takut tu sgt2 tinggi...(da mmg u tu penakut Iza! what to say more!!!!)

K, what I could conclude as far as I watched till 7 ep is every ep showed u a different story...mmg la ade kesinambungan cite tu tapi pasal dia nak setelkan masalah/permintaan ghosts ni setiap episod mesti lain2...so, of kos la tak boring kan....sbb u'll see some varies in the drama...


The main characters

To know more bout the drama, uols kan lagi arif, leh tanya Mr. Google je...it'd tell ya everything....Summary yang I leh buat, cite ni pasal a girl played by Gong Hyo-jin (Tae Yang) has a sixth-sense, able to see dead ppl...She always frightens with the extra ordinary gift someday meet the stingy and greedy CEO played by So Ji-sub (Joo Joong-won)... Joong-won able to help Gong-shil to forget and vanish the dead ppl just only by touching his body... The dead people will go just like flew dust in the air....zassssssss...

For joining me to experience kinda good and superb feelings of watching the drama, do watch it online....As for now, it still airing in Korea and by the time I write this post, current ep is 10...Do watch it online if u are K-crazy just like me!!! ;>


The first four
pix source : google

No comments: